შეფასების
რუბრიკა
საკლასო მუშაობა
მიზანი:
ü ტექსტის გაგება-გააზრება.
ü მსჯელობისა
და პრეზენტაციის უნარის განვითარება.
კრიტერიუმი
|
დაბალი
1-4
|
საშუალო
5-6
|
კარგი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
ტექსტის გაგება-გააზრება
|
უჭირს ტექსტის გაგება-გააზრება
|
თანატოლების ან მასწავლებლის დახმარებით
ამოიცნობს ტექსტის მონაკვეთების მთავარ სათქმელს.
|
ამოიცნობს ტექსტის მონაკვეთების
მთავარ სათქმელს, ვერ აზუსტებს მაგალითებით
|
ამოიცნობს ტექსტის მონაკვეთების
მთავარ სათქმელს, აზუსტებს მაგალითებით
|
ენობრივი უნარ-ჩვევები
|
ვერ იცავს ენობრივ ნორმებს
|
მეტწილად იცავს ენობრივ ნორმებს
|
იყენებს ზეპირი მსჯელობისთვის დამახასიათებელ
ენობრიც ნორმებს
|
ზედმიწევნით იყენებს ზეპირი მსჯელობისთვის
დამახასიათებელ ენობრივ ნორმებს
|
მსჯელობა
პრეზენტაცია
|
ბუნდოვნად საუბრობს.
ვერ მოჰყავს არგუმენტები
|
სხვების ან მასწავლებლის დახმარებით
მოჰყავს არგუმენტები
|
მოჰყავს არგუმენტები, თუმცა უჭირს
დასაბუთება
|
მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები
და მაგალითები
|
No comments:
Post a Comment